Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 19:09   #27
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Jeg er også med. Det spørs om det blir så mange fullførte vanlige bøker lest på vanlig vis, men det går vel med noen lydbøker i år også. Dessuten er mannen og jeg i et godt spor; vi leser høyt for hverandre.

Ferdige:
1. Alexandre Dumas: Greven av Monte Cristo (samlesning)
Perfekt bok for Luftslott-paret, klassisk eventyrhistorie.
2. Per Asbjørn Risnes Jr.: Verdens beste pappa. Hakkespettbok for småbarnsfedre.
Morsom, men ikke riktig informativ nok for meg. Mannen synes derimot den er akkurat passe, så det er vel antakelig derfor den er skrevet sånn.

Påbegynte:
3. Andri Snær Magnason: Sagan af bláa hnettinum (samlesning).
Prisbelønt islandsk barnebok, den virker veldig bra så langt. Nydelig illustrert. Andri Snær skriver stort sett svært originale ting, så jeg gleder meg til resten.
4. Edvard Hoem: Mors og fars historie (lydbok).
Måtelig interessant familiehistorie. Jeg har egentlig ikke kommet lenger enn til utredningen av hvordan det gikk til at faren ble omreisende indremisjonspredikant, og ikke egentlig kommet inn i historien. For det er en historie der, håper jeg?

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11

Sist redigert av Luftslottet : 13-01-09 kl 17:33. Årsak: ferdig med fler
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat