Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-17, 19:50   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ingen julepåskjønninger på jobb

Vi har julebord der man betaler ca halvparten selv gjennom trekk i lønn gjennom året samt en eske med julemat for 475 kr eksl mva. Jeg hadde klart å regne feil på antallet ansatte (eller mer riktig, jeg glemte å endre bestillingen når en til ble ansatt) så jeg får gå og handle julemat i butikken for 600 kr. I år slo vi på litt ekstra ettersom mange virkelig har gjort en ekstra innsats i år. En eller annen sjokolade-eske kommer inn fra leverandører også, men det var mye mer tidligere.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat