Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-22, 15:06   #413
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokemon Go - Vi som spiller

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg la ut koden min og har fått en drøss nye venner, men de er ikke nødvendigvis fra de plassene jeg ønsket meg. Jeg har egentlig syntes gave greia var litt kjedelig og mye jobb, men nå må jeg samle gaver og åpne gaver.

Hvis du har campfire er det en gruppe der med folk fra hele verden på samme jakt. Jeg har ikke nok invites fra min hovedbruker, men vi kan spre det mellom oss her inne om jeg sender invite til campfire til deg fra spooky Og så invite til den gruppen der inne. Man kan bare invitere 5 venner til campfire, men jeg har vært med på å starte «ilden» i flere chatter jeg er med i og det er et veldig fint tillegg til pogo for å se hvor det er raid og gymmer og selvsagt også grupper som dette. Send meg en pling på Messenger om du vil ha, har en lei tendens til å glemme å sjekke forumet.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat