Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-21, 20:12   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.247
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Media og påvirkning av valg

Ja at hans moralske kompass ikke ligner mitt er det ingen tvil om men så kommer jeg nok aldri å stemme krf heller. Ropstad fremstår som svært dobbeltmoralsk. Jeg tenker på hvordan ha feks sa at hvis man klarer å bære frem et barn, er vel ikke to barn noen utfordring. Så vidt jeg skjønner saken er han innenfor regelverket, og har ikke brutt hverken regelverk eller lover.

Likevel syns jeg saken har en svært mistenkelig timing. Og jeg ser at Nenne også tenkte sånn. Men jeg klarer ikke å se hva som var motivet til ap for å starte denne saken nå.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat