Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-20, 10:29   #65
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å forstå arkitekturproblematikk

Men Polyanna, er ikke saken nå at de har nedskalert arealbehovet ganske mye (ikke regjeringsapparatet, dessverre)?

Jeg ordla meg kanskje klønete på sikkerhetsvurderingen. Jeg er overhodet ikke kompetent selv heller, men det jeg mente var at jeg synes ikke de begrunnet argumentet i særlig grad annet enn at det var et terrorangrep der i 2011, og at det må være sikkert. Det må da gå an å gå litt mer i dybden på hva de mener er så hekkandes galt med sikkerheten i og rundt Y-blokka som ikke lar seg løse på annen måte enn å rive? I alle fall når tunellen, som Tallulah nevner, skal flyttes ned og dermed helt sikkert har endret premissene noe.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat