Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-09, 22:01   #13
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Twitrere" du følger?

Ok, jeg kan prøve å skrive noe om noen av de jeg følger:

Elin Ørjaseter mener mye og tydelig om mangt, det liker jeg å lese selv om jeg ofte er uenig. På twitter er hun litt høyttenkende, det syns jeg er ganske forfriskende, og hun kan snu seg raskt hvis hun får innspill på at ting ikke var så lurt. På meg virker hun veldig ærlig og lite tilgjort.

Bård Vegar Solhjell følger jeg fordi jeg syns det er interessant å se hvordan en sittende minister har omfavnet et så nytt sosialt medium som Twitter. Og han virker oppriktig engasjert der han kvitrer i vei.

Venstre følger jeg for å få litt mer innblikk i hva partiet jeg har stemt på i de siste stortingsvalgene driver med til daglig, de poster linker til saker samt noe Sponheim-humor i ny og ne.

Are Kalvø er Are Kalvø.


Sist redigert av torsk : 10-07-09 kl 22:09.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat