Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-18, 13:44   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Er dette greit?] Regler for betaling av mobiltenester

Jeg fikk melding om pakke via PostNord i dag, og med denne tråden friskt i minne leste jeg de oppdaterte vilkårene før jeg trykket godta. Det tok meg fire klikk før jeg fikk opp prisene på tjenestene. Og man må skru av betalingstjenesten, ikke på. Men nå har jeg skrudd av SMS om at pakke er på vei, som er det som koster 3 kroner pr melding.

Jeg er like lite begeistret for PostNord som deg, og søsteren min som bor i Stockholm har det enda verre. Der er det bare PostNord nå. Og de roter bort (eller stjeler) pakker over en lav sko, så hun tør ikke lenger bestille garn fra Pickles hjem til seg f.eks, men jeg går og kjøper også henter hun når hun er her neste gang.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat