Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-20, 09:53   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moccamaster One Cup

Har håndbrygget i noen uker nå. Eller håndbrygget og håndbrygget, vi heller vannet tilfeldig over kaffen. Men den smaker mye bedre enn kaffen fra espressomaskinen. So far so good.

Vi har melkesteamer på espressomaskinen, og den er helt super. Men det er litt teit å ha en diger maskin på benken for å steame melk. Det må da finnes noe mindre?

En forutsetning er at den ikke genererer mye dill og arbeid. Synes allerede håndbryggingen innebærer en del prosesser og gir en del oppvask selv om det går ganske radig. Men det er så deilig å bare trykke på en knapp og dra ut en spak for å steame melken.

Hvordan gjør jeg dette enklest mulig?

(Og så må jeg vurdere litt mer fancy håndbryggeutstyr. Det jeg savner mest i forhold til en trakter er noe som holder kannen varm. Hvis man lager til flere, da. Til meg selv brygger jeg rett i koppen.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat