Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-20, 21:48   #279
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Jeg la også merke til at 22. juli tok noen snarveien, feks det med antall døde. Men alle slike detaljer, som ikke har noe å si for selve historien her, synes jeg det er helt ok å ikke følge slavisk. Det skal jo fungere i en tv-serie, da kan man ikke få med alt. Og om det nå var 82 eller 69 så var det jammen mange nok uansett.

Når det gjelder presten så jobber han jo døgnet rundt, og han er jo nettopp ikke hjemme og trøster dama si, er det ikke sånn da?

Jeg skjønner heller ikke det dere skriver om fjordman-figuren. Han er jo nettopp med i serien og viser at det er andre der som mener lignende ting, og som inspirerte ABB?

Som dere skjønner så liker jeg serien godt, spesielt det at den viser at 22. juli skjedde jo ikke i et vakuum, det var en hendelse som traff inn i veldig mange menneskers liv der de var akkurat da, med den situasjonen de var i på hjemmebane og jobb.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08

Sist redigert av Wix : 22-01-20 kl 21:54.
Wix er ikke aktiv