Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-20, 19:57   #4
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shoppestopp 2020?

For min del syns jeg det har vært nok å bare være mer gjennomtenkt og har bortimot klart å slutte med impulskjøp av klær og ting. Kjøper lite klær til meg selv uansett og tror faktisk jeg har såpass lite at jeg er avhengig av å kunne erstatte når noe blir slitt eller ødelagt. Det jeg ønsker å bli bedre på er mat. Jeg er for dårlig til å planlegge og alt for impulsiv i butikken. Så det medfører både at det er endel som blir kastet og at vi til tider har overfylte kjøkkenskap slik at vi ikke har oversikt over hva vi faktisk har. Så det er målet mitt for året, å finne metoder for å fortsatt kunne spise godt, men kanskje litt mindre utvalg til en hver tid og spise opp det vi allerede har.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat