Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-19, 14:33   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: A Discovery of Witches

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Den scenen med drømmen tror jeg skjer flere ganger, det er noe hun må finne ut av.

Shit... Ok... Men forhåpentligvis så skjønner jeg tegningen i forkant... soving?! "Se bort, Izzi!"

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg kan ikke huske at jeg tenkte det var mye edderkopper, men jeg reagerer jo heller ikke på dem og tenker ikke på dem når jeg ser dem.

Utover drømmescenen er de vel i såfall med i naturlig kontekst og ikke som noe som skal være ekkelt og skremmende.

Naturlig kontekst går gjerne greit... Trær, aftensol, morgensol, dugg, nett - "se bort, Izzi..." Det er uansett ikke scener hvor beistene er ment til å liksom være in your face og skremme/gi deg frysninger eller i mitt tilfelle hyperventilering og andre mindre sjarmerende reaksjon på fobi...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat