Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 09:51   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mokkamann....

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Dersom jeg hadde syntes at kommentaren var åpenbart rasistisk, blir svaret mitt på spørsmålet ditt et veldig klart nei, men i dette tilfellet stemte jeg at jeg oppfattet kommentaren som "Uheldig og teit" og har skrevet innlegg på bakgrunn av dette.

Jeg tror forskjellen er at du og andre mener at rasisme må være innrømmet av den som kommer med spøken, jeg mener at en "uheldig og teit" spøk kan ha grobunn i hverdagsrasistiske holdninger selv om avsender benekter det (og kanskje engang ikke ser det selv).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat