Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 10:35   #26
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mokkamann....

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så du syns det er like ille å helle øl over noen som har kommet med en rasistisk spøk som å komme med den i utgangspunktet?

Ja, det synes jeg virkelig! Jeg synes kommentaren var teit og unødvendig, helt klart et tegn på dårlig humor, og det er bra det kom en reaksjon på at sånt er ikke greit å si. Jeg så klippet hvor han ble dynka i sjampanje på VG-TV, og tenkte bare "idiot". Han har sagt unnskyld, innrømmet at det var teit og dumt, og det bør faktisk være nok. Hva mer skal han gjøre, han kan jo ikke spole tiden tilbake. Hylekoret og de voldsomme reaksjonene er too much, og har motsatt virkning på folk flest, tror jeg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat