Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 11:55   #33
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Men, jeg mener, hvor mange er det som egentlig er primært hjemmeværende, og som bruker den tiden på baking? Veldig få, tror jeg.

Ja, det finnes de der ute som sa opp jobben sin for å starte hæppimøffin-blogg, og som ble vellykkede i det. Men de aller fleste av oss gjør jo dette i tillegg til jobb, studier, vasking av klær med bæsjeflekker, støvsuging og andre ting som må gjøres. Som forøvrig ofte gjøres sammen med mannen, bare så det er nevnt.

Det er jo en hobby, på lik linje med strikking og sying og andre "kvinneting" som er nevnt. Er det virkelig så farlig at kvinner og menn er så ulike? Er det så annerledes at jeg bruker fritiden min på å bake hæppimøffins, mens mannen min bruker fritiden sin på å trykke på diverse gadgets?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat