Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-11, 10:55   #32
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Veldig bra innlegg, Polyanna!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men hva med hva yrkesaktive mødre bedriver hva angår hjem og familieliv og tradisjonelle kjønnsroller gir meg langt større bekymringer om at feminismen defiitivt må være død og begravet. Og dette inntrykket får jeg forsterket i stor grad av å lese juletråder og mange andre tråder her inne på feministiske FP.

Det har slått meg også. Hvem er det som setter opp ukeplaner for middager, baker fancy bursdagskaker, tenker på mat fra grunnen av, ordner julekort, adventskalendere osv osv? Det er svært sjelden at mannen blir nevnt når sånne temaer er oppe, med noen få unntak. Selv her på FP er det kvinnene som i stor grad driver Familien Sunn & Koselig AS, meg selv inkludert. Og er vi ikke med og skyver listen for hva som er Godt Nok oppover med alle "se hva jeg har gjort/bakt/lagd/kjøpt"-trådene? Jeg tror det.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat