Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-20, 10:38   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forum med "trigger warning"

Jeg tenker typisk på innlegg om baking og kaker. Det er enormt belastende når man er sulten.

Nei, for all del, jeg ee klar over at man ikke kan ta forbehold om alt. For meg er det traumatiserende å lese/høre om respiratorbehandling, uten at jeg forventer en forskåning for den slags i disse tider.

Men jeg trodde det fantes en relativt gjengs oppfatning av innhold som triggende. For meg gjelder det f eks. særlig selvmord og selvskading. Nå vil jeg absolutt presisere at jeg er for diskusjon og åpenhet om begge deler, og andre kan jo veldig gjerne kjenne på det samme om jeg skriver om alvorlig sykdom og død og elendighet. Det hadde vært veldig greit for meg å gjøre det et sted hvor folk som ønsker det kan slippe å konfronteres med det. Jeg synes selv det er greit å oppsøke vanskelige tema når jeg er i stand til det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat