Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-20, 13:23   #24
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Surdeigstråden!

Eg har bakt mitt første surdeigsbrød i dag og det som var rundt den deigete klumpen i midten blei veldig godt. Eg var innstilt på nokre runder med prøving og feiling, så er fornøgd med første forsøk.

Eg fekk ein speltstarter frå Surdeigshimmelriket på insta. Ho sendte også med ein power-point-presentasjon som ho bruker på kurs. Der står det blant anna at metallredskap går fint, men at metallboller bør unngår til heving i kjøleskap, fordi metallet ofte blir for kaldt og det er lettare med riktig temperatur til kaldheving, når ein bruker tre eller plast. Eg brukte glassbolle, fordi det var det eg hadde.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat