Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 22:55   #74
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.224
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Sånn det er nå er det jo skriveferdigheter som faktisk er det avgjørende, ikke om man byr på seg selv eller ikke.

Jeg må innrømme at jeg blir sånn halvkvalm av disse "byr på seg selv"-greiene. Det er vel knapt en person her på forumet som byr mer på seg selv og står mer stødig i stormen enn Brutus. Og vel får han svært mange prikker, men de fleste er vel ikke akkurat av den grønne sorten ...

Man får prikker om man skriver ting på forumet som andre har lyst til å prikke. Hva folk prikker for er jo så mangt. Man kan få prikker for søte bilder av unger eller for at man gifter seg. Eller for at man skriver noe kult. Eller for at man legger ut bilder av kaker - både mislykkede og svært vellykkede eksemplarer av arten. Eller for at andre syns den lenka man la ut var veldig flott. Eller for at andre syns synd på deg og sympatiprikker. Eller av helt andre grunner.

Det nye prikkesystemet premierer nå innlegg skrevet på den åpne delen av forumet. Dette er den delen av forumet som blir plukket opp av Google, og som gjør at FP blir mer kjent. Det nye systemet premierer de som har registrert seg for lenge siden, men slett ikke like mye som det premieres å skrive gode, spennende, morsomme, triste eller bare rent ut interessante innlegg.

Denne omleggingen rammer meg hardt! Jeg har halvparten av antall poeng å dele ut i forhold til hva jeg ville hatt uten omleggingen. Jeg liker omleggingen - den er god!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat