Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-23, 12:05   #38
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.824
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jøss. Jeg kunne nok funnet på å svare som den moren i kino-historien og synes det er veldig snålt å reagere på det. Når jeg, eller barna mine, blir invitert på kino, tenker jeg ikke at det nødvendigvis er en invitasjon til å se den filmen, men en invitasjon til å gjøre noe sammen. De fleste ganger ville jeg endret kinoplaner, med glede. Jeg ville selvfølgelig også spurt barnet mitt om hen ønsket å være med, å inngå sosiale avtaler (som i hovedsak er for barna) uten at barnet er involvert slutter jeg med når de er ca. 3 år gamle. Jeg håper virkelig foreldrene til de barna vi omgås også gjør det, for jeg er ikke så innmari interessert i å ha med barn på kino eller hjem som ikke egentlig vil.

Hvis vi inviterte et barn med på kino var det fordi våre barn ønsket å se en bestemt film. Jeg hadde ikke endret film, men hadde jo ikke stusset på om noen takket nei om de hadde sett den. (Eller ikke ville se den aktuelle filmen.)

Jeg takket ganske nylig nei til en filminvitasjon selv, det hadde ikke falt meg inn å foreslå å se noe annet.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat