Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-15, 13:50   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Benkeplate i stål - yay or nay?

Jeg har jobbet en kort periode på storkjøkken (eller, det var ferskvaren hos Ultra her i byen- men vi hadde en del matlaging) og jeg synes det var mye arbeid med stålbenkene. Jeg jobbet deltid når butikken var splitter ny og vi måtte behandle stålbenkene meget pent og sette dem inn med et middel som gjør at de ikke får så lett riper. Hver dag. Argumentet var at dess mer riper benkene får, jo verre blir de å holde ved like på sikt, så man måtte være veldig forsiktig.
Men jeg synes det er kult og mye mer praktisk enn f.eks. trebenker som jo bare er pæs og egentlig er ganske ubrukelig til matlaging i alle former.
Jeg ville gått for stein/komposittstein.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat