Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-20, 12:12   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du sopp som andre har plukket?

Jeg tror jeg ville spist, men bare hvis det var folk jeg normalt sett stolte på.

Mannen min har brukt en del år på å lære seg å sette pris på at jeg plukker kantarell. Knerten og jeg har spist med stor appetitt, men mannen har ikke villet prøve (snuppa liker ikke sopp på generell basis). Men de siste to årene har han også spist kantarellen vår. Sikkert også litt fordi han har vært mer med på turene og sett at det faktisk er mye sopp vi bare går forbi og at vi bare plukker når vi er helt sikre. (Kantarell er jo den enkleste soppen gjøre rett ... når man bare finner den.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat