Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-19, 22:14   #60
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å bli voksen: jeg trenger en ekte duk

I forhold til størrelse, så er det selvsagt ikke noe i veien for å bruke flere duker hvis man skal dekke bordet i en lengde man ikke vanligvis bruker. Men det er veldig praktisk å ha duk i riktig lengde og bredde til akkurat det bordet man vanligvis dekker på. Vi er alltid fire eller seks til julemiddagen, og derfor har jeg juleduk som passer akkurat til bordet slik det er når vi er seks til bords. Også har jeg en annen duk som passer akkurat til bordet slik det er når begge ileggsplatene er i bruk og vi er ti eller tolv til bords.

Det er opplagt mye penere med en duk som er passer akkurat til det bordet den skal brukes på. Og det gjelder ikke bare lengden, men også bredden. Jeg bommet på bredden av den lange GJ-duken min. Den er for bred i forhold til bredden på bordet. Og det irriterer meg litt hver eneste gang jeg dekker bordet. Så hvis man skal kjøpe duk som skal brukes på ett bestemt bord, så anbefaler jeg absolutt å kjøpe en duk som passer akkurat. Det er jo ikke som om bordet endrer seg i størrelse over tid, og folk flest bytter jo jo ikke spisebord så ofte heller, så det er ikke en veldig risikabel investering å kjøpe en duk som passer helt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat