Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-19, 23:07   #59
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På tide å bli voksen: jeg trenger en ekte duk

Det er stor forskjell på damaskduker. Jeg har flere gamle, som jeg har arvet, som jeg neste aldri bruker. Det er masse jobb å stryke dem hvis de skal se skikkelige ut. Aller helst skal de rulles og stives, og det har jeg ikke utstyr (eller ork) til å gjøre selv. Og et par av dem er så tynne at de aldri oppnår den eksklusive looken som jeg vil ha på festbordet mitt uansett. Fordelen med GJ-dukene er at de er enkle å stryke, faller vakkert og ser eksklusive ut, selv med hjemmestryking.

Tally: jeg sjekket i går, og min hvite Arne Jakobsen-duk fra GJ har logo. Den gjentas ca. Hver halvmeter eller såi mønsteret. Jeg har hatt duken i mange år,og jeg har aldri lagt merke til logoen før, så den er ikke akkurat prangende, vil jeg si. Min duk er helhvit. Det er mulig det vises bedre på en farget duk. Jeg har ikke sjekket om min røde juleduk har samme logoen. Jeg har i så fall ikke lagt merke til det der heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat