Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-18, 14:18   #93
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg har fortsatt på den 'gamle' boken, og siden den har helt blanke sider og er nokså smal så er det ikke så avansert det jeg gjør. Den nye LT venter på meg når denne er skrevet ut, der har jeg lagt inn pensum-/ukeoversikt sånn at jeg har styr på hvilke bøker jeg trenger når, om jeg har dem og om jeg har lest/notert, pluss en Kjøpestopp-oversikt.

Å ha månedlige og ukentlige oversikter har ikke vært noe poeng for min del. Ikke ennå i alle fall. Så jeg kjører på med dager der jeg starter med tre hjerter for å skrive tre ting jeg er glad for, og så noen punkter for dagens gjøremål. Pensumlesing kommer ikke opp der, jeg har satt opp egen leseplan for det. Og jeg har også satt opp en enkel middagsplan for denne og neste uke.

Så langt er det dette som fungerer best for meg. Jeg skal utvide BuJo når jeg har fått til gode vaner med det som er akkurat nå.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat