Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-17, 11:15   #83
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bullet journaling - noen som driver med det?

Jeg gikk til innkjøp av en Leuchtturm 1917 med punkter. Selv blyantstreker vises gjennom arket. Og jeg har konkludert med at det gjør faktisk ikke noe, det viser bare at boken brukes. Men siden jeg ikke er ferdig med den andre boken til årsskiftet, så blir den nye tatt i bruk en eller annen gang i 2018. Det eneste jeg kommer til å legge inn i den nye blir studier. For eksempel oversikten over neste emne, hvilke bøker som skal leses, sideantall og om jeg har skaffet boken/sidene og så om jeg har lest og tatt notater.
Og så satser jeg på at neste emne/semester blir mye bedre forberedt enn dette er.

Men jeg tegner ikke. Ikke foreløpig i alle fall.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat