Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-10, 21:46   #74
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ukedag er best å vaske huset på, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg fjerner alt fra hyller og benker, vasker disse. Vasker alle fronter. Fjerner ting oppå kjøleskapet, vasker der. Vasker flisene, stoler, vinduskarm; skurer oppvaskkum. Vasker komfyren utenpå, den keramiske toppen med spesialmiddel. Jeg er enig i at det ikke høres så mye ut, men jeg klarer bruke utrolig lang tid. Dersom jeg skal ta skuffer og skap, bruker jeg 1 dag.

Men det er det jeg mener. Vi har ikke så mye på benken, vi har integrerte hvitevarer og jeg tørker i kjøleskap når jeg ser noe rusk og tørker på frontene når jeg ser noe der. Vaskekum og kokeplate blir nøye vasket hver dag. Så det BLIR ikke skittent, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat