Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-10, 21:28   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken ukedag er best å vaske huset på, og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg skjønner ikke dere som vasker om morgenen eller ettermiddagen - det tar da mye lenger tid enn det? Sist vi vasket huset ordentlig, tok det oss nok i alle fall 5 timer totalt. Bare ordentlig kjøkkenvask tar halvannen time. Selvfølgelig går det raskt å tørke over bad og støvsuge gulv, men det er det som er mer nøye enn det jeg synes er bøygen.

Hm. Jeg supernøye (bare sjekk nick), men jeg bruker ikke tid på kjøkkenvask. Tørker vi av hele tiden trengs det ikke, synes jeg da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat