Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-17, 20:49   #67
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg er en sånn underdog-person, og synes egentlig bare synd på AP. Støre og AP har gått fra salat til salat, og har liksom ikke tatt NOEN gode kommunikasjonsvalg denne gangen.

Jeg lar meg egentlig ikke hisse opp, og jeg lot meg heller ikke hisse nevneverdig opp av flyers i postkassa eller besøk på døra. Jeg lar meg heller ikke vippe hverken slik eller sånn når jeg stemmer. Jeg VET hva jeg vil ha, og jeg vet også at hverken retorikk eller varme følelser kommer til å betale min pensjon eller barnebarnas barnehage. Det er det gjennomføringsevnen som gjør.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat