Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-17, 13:46   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den frivillige redningstjenesten og dugnadsåndens betydning i samfunnet

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har knapt sett noen av sønnens fotballkamper, og kjenner ingen av foreldrene,

Og du er helt sikker på at dette er greit for gutten din?

Det er foreldre vi aldri ser noe til på laget til snuppa også, og jeg har måttet trøste et par av disse jentene mye fordi de føler seg neglisjert. Jeg er jo fryktelig rett på, så når jeg forteller om sammenbruddene til foreldrene så blir det føyset bort som dramaqueen-tendenser. Og joda; jentene er gode på å skape drama, men jeg synes det er et ganske klart signal om at de ønsker å følges opp tettere.

For det er de samme foreldrene som kommer hver kamp. Og etter mange år så har vi blitt godt kjent og det er riktig så trivelig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat