Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-21, 10:46   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forkjølet konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er egentlig enig i det du sier, men vi har nok også tolket HI ulikt. En forkjølelse som medfører at man tester seg TO ganger er ikke en lett forkjølelse. Men det kan jo godt være andre har en annen terskel for å teste seg enn meg.

Det vil jeg jo ikke si. Når man skal konfirmere seg, eller noe annet stort, så ville jeg jo testet uansett hvor få symptomer jeg hadde. Forresten skal man vel egentlig det også? Altså teste «ved symptomer», ikke «sterke symptomer»?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat