Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-17, 10:58   #77
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neppe i april/mai/juni. Men jeg blir helt fnisete av tanken på å begynne å planlegge en konfirmasjon tre år i forveien, og skjønner plutselig hvorfor sånne eventfiksere har et marked.

Vet ungene i det hele tatt om de vil konfirmeres?

For mange er jo ikke det et spørsmål, konfirmasjon er bare sånn det er, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Det må jo være en barnehage som har plass, og en del har det. Poenget med veggdekor viser akkurat hvor ulikt man tenker. Det hadde ikke brydd meg i det hele tatt hva som hang på veggene i lokalet. Det er klart det blir færre lokaler å velge mellom når man ønsker at alt skal passe.

Nettopp. Jeg kunne hatt bryllupet mitt i en barnehage, så lite interessert er jeg i sånt. Ser for meg at konfirmasjon i barnehage må være helt supert, mtp. lekemuligheter osv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv