Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-09, 23:42   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

IKEA Whirlpool komfyr - er den bare så dårlig?

Komfyren vår fra IKEA Whirlpool som vi overtok da vi kjøpte huset er snart to år gammel. Jeg blir ikke venner med den. Det har akkurat vært reperatør her og skiftet undervarmerørene (eller hva det nå heter). Likevel er det elendig effekt på undervarmen. Boller er deigete under når de er ferdig stekt på toppen og i midten.

Jeg må alltid ha ting til steking inne i ovnen 30-40 % lenger enn hva veiledende steketider er oppgitt til.

Er dette en mandagsovn og uflaks for meg, eller er det genrell IKEA-kvalitet at ovnene har dårlig stekeeffekt?

Dessverre er stekovnen integrert i en IKEA innredning. Da er det vel vanskelig å sette inn en annen ovn skulle man tro? Stekovn og platetopper (som heller ikke er noe å skryte av) er for seg. Det er eventuelt kun stekeovnen som trengs å byttes.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat