Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-23, 13:01   #581
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Selvfølgelig er det viktig og riktig med etterlønn, men at Raymond (jeg er også skuffa nettopp fordi det var Raymond) svarer på den måten viser at han lever i den politikerbobla som nettopp svekker tilliten ute blant oss vanlig folk (nå er det vanlig folk sin tur!), politikerne syns nemlig de fortjener å makse etterlønn, makse pendlergodtgjørelse og blir indignert når noen stiller spørsmål ved ordningene deres. Det er superviktig at nrk graver i dette, og at han blir forbanna er bare helt utrolig. At han i sin posisjon ikke godtar at det stilles spørsmål om dette, etter alle sakene om politikerordninger er urovekkende og jeg tror det sier noe om disse maktmenneskene. Og så er det spesielt umusikalsk i den tida vi lever i, hvor folk sliter med å få endene til å møtes og matkøene i Oslo er lange.

Her er jeg også. Søknaden om etterlønn kom før byrådet kjente til at han hadde fått ny jobb, så karantenespørsmålet kom først etter at han hadde fått tilkjent etterlønna. Og tre måneder tar det ikke å avklare det spørsmålet, så at han ønsket så sen oppstart hadde nok heller sammenheng med at han ville ha en god pause. Det stemmer jo også med det han sa i intervjuet med NRK. At han nå har justert det fram tre uker, skulle bare mangle.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat