Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-20, 21:34   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foundation mot tørr ungdomshud?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Klarer du å si det! Det var litt av et navn! Skulle bare kommentere om SPF i kremer, så vidt jeg vet (hvis dette er feil vil jeg gjerne korrigeres) er det slik at solkrem blir testet og sjekket slik at hvis det står SPF 30 på en solkrem så ER det SPF 30 i den, mens i hudkremer og annet så kan det være eller ikke være SPF 30 om det står på flasken. (En digresjon: i "gamle dager" var det ingen standarisering på solkrem så faktor 10 og faktor 20 kunne være forskjellig fra land til land.)

Det er mengden man bruker som er problemet. Men jeg tenker at et tynt lag med spf 30 er bedre enn ingenting, uansett. Jeg bruker uansett ikke foundation daglig, og må i alle tilfeller ha solkrem i tillegg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat