Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 22:19   #27
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.811
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ikke overrasket nei, men jeg har aldri tenkt over om hun er bifil eller ikke.
I grunnen så bruker jeg ikke så forferdelig mye tid på å fundere over andre personers sexliv.

En gammel bekjent av meg (en gammel flamme, faktisk) ringte meg en dag for å fortelle at han hadde fått mannlig kjæreste.
Han hadde gruet seg til å fortelle det til meg, så jeg lurer på hva slags signaler jeg sender ut?
Jeg har en stor vennekrets. Noen er hetero, noen homofile, andre lesbiske og noen er bifile.
Jeg kan ikke se på noen av dem hvem de tenner på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat