Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-20, 16:51   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Funker kjøkkenet uten overskap?

Det kommer nok helt an på kjøkkenet, og hvor mye plass du får ellers. Har du anledning til en vegg med høyskap så rommer det mest av alt og det uten å ta noe av romfølelsen.

Hjemme har vi en vegg med åtte høyskap. Benkene inneholder et servantskap, et vanlig skap, et skuffeskap med tre skuffer og to oppvaskmaskiner. Har aldri savnet overskap.

På hytta har vi et mindre kjøkken, og det er med overskap. Jeg virkelig hater de. Eller dvs de funker til glass og tallerkener sånn delvis, men kjip høyde å løfte og finne ting. Men det verste er det ene vi må bruke til diverse matvarer. Kaos. Har prøvd ulike varianter for å se hva som kan funke. Nå står det bokser der som jeg kan ta inn og ut for å få tak i det jeg trenger uten å lete, stable, utnytte plass maksimalt. Jeg synes også de tar mye romfølelse.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 19-05-20 kl 17:08. Årsak: Feil antall
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat