Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 17:23   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toll: Er det normalt at en vare til 25 euro skal fortolles for kr 242?

Opprinnelig lagt inn av Cauchy, her.

Med lavere kronekurs havner du over 350 kr inkludert frakt. Momsen utgjør ca. en hundrelapp og Postens gebyr resten.

Postens gebyr? Galskap! Uendelig lang tid har den brukt også, nesten en måned. Og det stemmer at det blir over 350, ja - euroen står i 11,54! :shock:

Dette var to tuber krem. Hva skjer hvis jeg bare bestiller én neste gang - eller bør jeg kjøpe 3? Kan ikke huske at jeg fikk så mange flere treff enn denne nettbutikken da jeg søkte opp kremen, men jeg kan jo sjekke litt. Enorme summer er det uansett ikke, men det irriterer meg at det skal være sånn. Tuben koster egentlig ca. 140 kroner - mens nå blir det 310 per stykk.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat