Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-19, 10:04   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

[quote=Fløyel;4849600]En spinoff av Oddvar Brå-tråden.

Spennende å se hva dere anser som historiske øyeblikk, jeg har garantert glemt noen, men her er de jeg husker:

22. juli 2011
Ferie i Danmark. Kom dit 22.juli og hadde vært i Oslo dagen i forkant. Hadde ikke norsk TV; men dette ble dekket på dansk tv også. Var på et kjøpesenter på ettermiddagen - og der hadde hele kjøpesenteret 1 minutts stillhet for Norge. Jeg måtte gå på do å gråte....

31. august 1997
Kom på jobb som renholder på sykehuset. Jeg jobbet der for å tjene penger til jeg skulle dra til Mexico. En av sykepleierne kom nesten og møtte meg i døra og fortalte at "Diana er død" - og jeg lurte først på hvem av pasientene som het Diana - før det raskt gikk opp for meg. Så deler av nyhetssendingen på TV

17. januar 1991
1991 startet hardt. Vi hadde avisen på døren hver morgen - og dagen min startet med å hente avisen. Da hadde gulfkrigen vært tema i samme tiden og plutselig lå "kongen er død" som overskrift i avisa som lå på dørmatta. Rar følelse. Jeg gikk i 9. klasse.

11. september 2001
Var hjemme på hybelleiligheten. En venninne kom til meg og fortalte at to fly hadde krasjet - og jeg svarte "det er ikke 1. april i dag" - ble sittende å se på sendingen på TV hele kvelden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat