Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 23:30   #45
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.423
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Kong Olav:
Jeg studerte på NHH på den tiden. Da jeg ankom skolen 18. januar om morgenen, var alle forelesninger avlyst og jeg dro hjem til noen venner og så på TV hele dagen, vekslende mellom Kongens dødsfall og krigen i Irak.

Diana:
Vi skrudde tilfeldigvis på TV-en og ble sittende å se på et slags dokumentarprogram om Diana. Da dette var slutt, begynte nok en sending om henne. Først da skjønte vi grunnen.

11. september:
Jeg jobbet og dro til et sted hvor vi skulle ha en markedsundersøkelse om et nytt produktdesign. Da vi ankom der, hadde første flyet akkurat flydd inn i WTC. Vi ble sittende å se på og fikk med oss 2. flyet på direkten. Da var det klinkende klart for oss alle at dette ikke var dagen for markedsundersøkelser. Vi ble sittende til de inviterte konsumentene kom så vi fikk informert dem. De var enige med oss i at det var en god ide å avlyse. Ingen var i stand til å diskutere noe så trivielt som et nytt produktdesign den dagen. Jeg dro hjem og så på TV hele kvelden. Det tok en god stund før jeg virkelig skjønte hva som hadde skjedd, det var så uvirkelig og grusomt.

22. juli: Var på ferie og på en utflukt til en lokal landsby hvor vi tittet rundt og spiste middag. Det var på den tiden da roaming var kjempedyrt, så jeg fikk ikke nyheten om bomben før vi var tilbake på hotellet om kvelden. Da var det også begynt å tikke inn nyheter om Utøya. Jeg ble liggende i sengen og se på TV men sovnet før de enorme tallene på døde var klare. Lå på samme rom som vår lille (den gangen) sønn og kunne ikke ha på TV-en for han skulle jo sove. Var helt i sjokk neste morgen da alvorligheten gikk opp for meg etter å ha sett flere nyheter. Jeg bodde ikke i Norge på den tiden, men husker godt at jeg fikk mange meldinger fra venner i landet jeg bodde som spurte om mine venner/min familie var OK.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat