Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 21:40   #43
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

Kong Olav: Jeg husker ikke så godt selve dagen. Alle lysene på slottsplassen gjorde inntrykk.

Diana: Jeg husker jeg satt i sofeaen hjemme på hybelen og gråt og gråt. Det samme under begravelsen. Jeg tror jeg så hele. Strigråt.

09. september. Noen kolleger fikk med seg det andre flyet direkte. Jeg var høygravid og tenkte at vi satt barn til en syk, syk verden. Jeg var virkelig bekymret.

22. juli. Vi var på ferie i København. Hele dagen var uvirkelig. Jeg fikk med meg Utøya på storskjerm i resepsjonen på hotellet. Vi våknet til de høye tallene. Jeg husker jeg slet veldig til frokost. Folk spise der som om ingen ting hadde skjedd. Det er mulig mange ikke hade fått det med seg. Jeg var nesten i en døs. I dagene som fulgte så jeg mye på tekst-tv etter barnas leggetid. Det var vanskelig å følge nyhetene uten å eksponere dem for mye. Det var deilig å komme hjem til byen sin etter ferien.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat