Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 19:39   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du? - Historiske øyeblikk

22.7.11
Jeg var hjemme, helt vanlig sommerdag. Husker jeg satt hele ettermiddagen og så på nyhetene, samtidig som jeg prøvde å skjerme ungene, som var nesten 10. De var urolige for farmor, som var i Oslo.

Det jeg husker best er da jeg våknet dagen etter og åpnet nettavisene, og dødstallene fra Utøya slo mot meg.

11.9.01
Jeg lå på barsel med fem dager gamle tvillinger og lurte på om jeg var gal som hadde satt unger til verden.

31.8.97
Jeg hadde mamma på besøk og holdt på å flytte inn i ny leilighet i Trondheim. Hadde ikke TV. Husker godt at det skjedde, men det gikk ikke voldsomt inn på meg.

17.1.91
Jeg husker ikke hvor jeg var. Gikk sisteåret på videregående, så var nok hjemme. Det var jo trist, men jeg kan ikke huske at det gikk spesielt inn på meg. Jeg har aldri vært tilhenger av monarkiet, selv om Olav var en fin fyr.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat