Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-19, 14:16   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Campingferie for storfamilien

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg tror det kan være lurt å bestille plass i Lofoten i god tid. Selv med campingvogn.

Kjører dere hele veien? Som i helt opp til Bognes (ferge til Lødingen) og ut Vesterålen og Lofoten, eller tar dere (svindyr) ferge fra Bodø? Fergebilletter med campingvogn er ikke så billig, har jeg hørt, så jeg ville gjort et kostnadsoverslag på ulike ruter.

Nja. Vi har ikke detaljplanlagt noe. Mulig bilen blir igjen på kaia. Vi skal dra i midten av august. Er det fortsatt hurramegrundt og galematias da?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat