Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 22:33   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

I teorien syns jeg det er flott med lys og blomster og denslags. I praksis blir det bare tull

Jeg tenner innimellom telys på kveldene nå som det er mørkt om kveldene, men langt fra hver kveld. Puter i sofaen har jeg ikke, de hadde blitt kastet på gulvet uansett. Blomster har jeg ikke, og jeg har vel muligens servietter, men det er ikke noe som brukes ofte. Gardiner henger oppe i en evighet, og når jeg flyttet inn her i juni så brukte jeg noen jeg hadde fra før, supplert av noen jeg fikk låne fra mamma som lignet de jeg hadde fra før. Jeg har kjøpt nye(vi snakker om stua), men har ikke fått hengt dem opp. Jeg har også julegardiner som kanskje henges opp i desember
Jeg kjøpte også nye kjøkkengardiner, men det var fordi jeg ikke hadde noen siden jeg de siste 5-6 årene har bodd på plasser uten kjøkkenvindu.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat