Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-10, 22:29   #54
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Blomster? Det er nok ikke-eksisterende her i huset. Eller, jeg har en grønn plante som blomstrer innimellom, hva den heter aner jeg ikke. Husker så vidt å vanne den en gang i blandt. Ja, også kjøpte jeg mynte på butikken i dag for å blande i en drink. Talglys er jeg derimot veldig glad i og har en del, elsker å tenne lys om høsten/vinteren. Gardiner har jeg vel heller ikke akkurat for øyeblikket, er faktisk usikker på om jeg skal henge opp noen. Har persienner i alle vinduene. Bølla fikk et sett av gardinene jeg kjøpte sist til å ha på sitt rom, de passet faktisk godt der inne, men skal etterhvert få noen som det er litt mer barn over. Tror jeg. De er limegrønne og matcher godt leketeppet på gulvet hennes så foreløbig henger de godt.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat