Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-13, 22:53   #28
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Meatfree Monday - 2013: Vi prøver på nytt!

For meg betyr begrepet kjøttfri dag kjøttfri middag. Nå spiser jeg sjelden kjøtt utenom middag uansett da, bortsett fra i salater til lunsj engang i blant.

Vi har gått over til stort sett kjøttfrie middager (ikke min avgjørelse) bortsett fra økologisk/
frittgående/snilt drept etc. Unntak gjøres for litt Salmalaks. (Dette er ikke min avgjørelse, men jeg gidder ikke lage to middager). I går lagde datteren min en egenkomponert texmexinspirert bønnegryte som ble til tortillasfyll, gratinert med litt ost i stekeovnen. Vi spiste restene i dag med salat og avokadoskiver til.

Overgangen for meg er ikke så stor da vi spiste en del kjøttfritt tidligere også, men jeg er veldig glad for tips og skal bruke flere ideer fra denne tråden fremover!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat