Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-18, 11:30   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspirert av "alkohol i ferie"-tråden. Hva står alltid på bordet?

Så at Retz hadde kommentert at det alltid sto olje/eddik/salt/pepper på bordet og da lurte jeg på hva du alltid har på bordet?

Her det i hovedsak salt og pepper. Vi har sluttet for et par år siden å ha salt i maten (jeg opplever at salt kan tilsettet når som helst i matlagingen, og det å ha det på i etterkant er like bra. Samme gjelder pepper). Men ellers er det ingenting. Vi drikker vann til maten, men har feks ikke vannmugge. Har vann i glass som så settes på bordet. (Vi burde hatt vannmugge når jeg tenker meg om ). Vi burde også hatt tørkerull fast på bordet ... (voksen, men griser fortsatt veldig mye når jeg spiser )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat