Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-18, 13:16   #114
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Nå fikk jeg egentlig bare enda mer lyst til å brodere/sy meg bunad selv Jeg har så veldig lyst til å brodere meg en lik en som mormor hadde.
Mamma har brodert og montert min, sin egen, og mormor sin som niesa mi har nå (to forskjellige bunadstyper). Mens søsteren min sin er kjøpt ferdigbrodert og montert av mamma. Det føles deilig tradisjonsrikt

Jeg bruker lua men har stort hode og lua er litt liten og kronglete å ha på, så derfor velger jeg den av og til bort. Ellers velger jeg heller ullundertøy og - strømpebukse enn jakke hvis det er kaldt.
I senere tid har det kommet til et vevd sjal til bunaden min, og jeg har det med sånn tilhørende sølvfestegreie. Jeg synes det er skrekkelig varmt, ufikst og uhåndterbart - det ser ut som et ullteppe, så jeg liker ikke å bruke det.

Jeg har kjempegode bunadsko som jeg aldri kjenner noe til, men ellers hadde jeg nok valgt noe komfortabelt - men ikke knæsje joggesko. Bruker ikke briller eller paraply, så jeg er visst temmelig "tradisjonell" uten at det er noe aktivt valg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat