Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-17, 08:21   #491
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

For ordens skyld: det er ikke fordi flyreiser blir kritisert jeg ikke gidder å delta i tråden. Da syns jeg dere kan gå tilbake og lese mine innlegg i den en gang til. Men en miljøpolitisk getoff, hvor man henger ut en kraftig omskriving av et av mine innlegg for å understøtte hvor ignorante andre enn en selv er, gidder jeg ikke. Og ta det med ro, jeg skal ikke trass-fly.

Jeg syns det er synd at man dropper ut av en tråd fordi man blir sur på én person. Dette med klima og at vi er i ferd med å gjøre jorden ubeboelig for omtrent alt annet enn kakelakker er et så ubeskrivelig viktig tema at jeg syns det er forferdelig trist at vi ikke kan trekke i samme retning.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat