Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-24, 20:41   #144
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.496
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommune vil kun motta flyktninger fra Ukraina

Hva tenker dere om KrF i Drammen nå? De har stemt på nytt (lenke) og KrF sier:

Opprinnelig lagt inn av sitat

Turid Solberg Thomassen (KrF) stemte for forslaget hun selv var imot, men sa hun aldri kom til å gjøre det igjen.

– Det vil være viktig å få den kontrollen hos Statsforvalteren, for å skape ro for framtida, med tanke på om slike vedtak fattes andre steder i Norge. Derfor opprettholder jeg å stemme for noe jeg egentlig er imot, og det ber jeg om respekt for, sa hun i rådhussalen tirsdag.

Jeg er i og for seg enig med henne i at det er greit at Statsforvalteren får sjekket vedtaket (men synes kanskje det er spesielt å stemme "taktisk" når du sitter i den posisjonen. Kanskje det er vanlig, hva vet vel jeg?)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 19-03-24 kl 20:46.
him er ikke aktiv   Svar med sitat