Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-11, 22:09   #53
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Tommel opp

Sv: Jeg tenker å gjøre noe kræisi i helga

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Jeg tror du hadde passet helt kort hår, for du har et nydelig ansikt. Men litt for drastisk, kanskje.

Håhå, det var min første innskytelse også - du hadde blitt velig fint med kort!!!!

Langt og frizzy hår går dårlig sammen med bleking, det sliter på håret så det blir mer frizzy, slitt og matt.

Jeg ville gått for en kort (-ere) frisyre, og så muligens en farge nær opp til din egen så håret blir blankt (helfarge hvis du går regelmessig til frisør, ellers ikke pga ettervekst- da kan man evt ta en glansvask som ikke gir "røtter" på samme måte.

Hvis det blir for skummelt, så klippe ved skuldrene, du kan fremdeles sette opp håret og ha hestehale, men håret vil virke tjukkere og mer massivt, og fordi du har naturlig krøll vil det " løfte" seg mer på kronen/hodet.

Men som det blir sagt - du har en fantastisk benstruktur i ansiktet og god hårkvalitet, du hadde kledd en kort frisyre skikkelig godt.

Bruk en frisør med godt rykte som koster noen kroner for ekstrem makeover.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat